czwartek, 30 kwietnia 2015

w życiu piękne są tylko chwile.

dlatego czasem warto żyć.
zdecydowałam, że wyjadę z M. na majowy weekend. w ostateczności przecież mnie także należy się coś więcej, niż seks. nawet, jeśli dobry. 
wyjeżdżamy dzisiaj, właściwie to za kilka chwil. 
nie ustaliliśmy gdzie konkretnie wyjeżdżamy, ale powiedział, że zabierze w mnie w magiczne miejsca. nie dopytywałam o szczegóły, chcę poczuć się zaskoczona. 

nie mogę się już doczekać. dawno nie wyjeżdżałam za miasto w celach wypoczynkowych.
po ostatnich wydarzeniach, zwłaszcza, ten wyjazd dobrze mi zrobi. liczę na to, że przeżyję niezapomniane chwile. 

trzymajcie za mnie kciuki, bo choć każdego dnia obcuję z rożnymi facetami, to ta relacja jest zupełnie inna a co za tym idzie - cholernie się stresuję. to zabawne, bo przecież nie mam powodów do zdenerwowania, a jednak ostateczna niepewność powoduje dreszczyk takich emocji.

uciekam spakować się do końca no i w drogę.
życzę Wam pięknej, wiosennie spędzonej majówki. 


ps. Pani S. wciąż nie daje za wygraną i za wszelką cenę usiłuje skontaktować się ze mną w każdy możliwy sposób. a ja? ja dojrzewam do decyzji, ostatecznej, że chcę zakończyć tę znajomość. będzie żal, ale to chyba najlepsze rozwiązanie. 
tymczasem odcinam się od wszystkiego, całuję!

źródło: http://beztroskiewczasy.pl/podroz-koleja-transsyberyjska/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

pozostaw tu ślad po sobie