piątek, 8 maja 2015

między nami kobietami.

dawno już nie widziałam się z moją Igą. dawno nie spędziłam z nią czasu tak, jak z przyjaciółką czas ten się spędza. 
jest piątek to i dobra okazja na wspólne babskie popołudnie. 

jako, że sama siebie namawiać długo nie muszę i w momencie, kiedy tylko pomyślałam o tym, jak zaniedbałyśmy swoje kontakty, od razu do niej zadzwoniłam.

zdałam sobie sprawę, że nie bez przyczyny przyjaźnimy się już tyle lat. Iga powiedziała, że właśnie wzięła telefon do ręki, by zadzwonić do mnie z podobną propozycją.
moja kochana, rozczuliła mnie.

umówiłyśmy się w galerii handlowej, nic nie sprzyja ploteczkom bardziej niż wspólny shopping dwóch kobiet. a w końcu mam jej tyle do opowiedzenia. 

zrobiło mi się aż głupio, bowiem znów zdałam sobie z czegoś sprawę - w ostatnim czasie o niczym jej nie mówiłam! nie miałam po prostu kiedy...

spotkałyśmy się w umówionym miejscu, obeszłyśmy wszystkie sklepy trzy razy przynajmniej. za radą Igi, a już po tym, gdy nadrobiłam zaległości w zwierzaniu się, kupiłam kilka fajnych rzeczy, by mieć co na siebie włożyć, kiedy przyjdzie mi ewentualnie spotkać się ponownie z M. 

à propos - Iga była zachwycona biegiem zdarzeń z ostatnich tygodni mojego życia. 

twierdzi nawet, iż przekonana jest, że z relacji między mną a M. wyniknie coś znacznie większego. zabawne.

znalazłam coś, co bardzo jest w guście M. jestem przekonana, że spodobam mu się w takim wydaniu.


źródło: http://www.c-and-a.com/pl/pl/shop/kobiety/koszulki-i-topy/topy/page-2/top-z-nadrukiem-154601-1.html



źródło: https://cubus.com/en/7163109_F521







źródło: http://www.kazar.com/pl/sklep/5451-kremowe-polsandaly-25589-18526-04-29.html


po udanym popołudniu spędzonym w galerii handlowej Iga zaprosiła mnie do siebie, uznała bowiem, że chce spędzić ze mną jeszcze trochę czasu - póki ma okazję, nim M. całkowicie mnie jej zabierze. śmiałam się, kiedy to mówiła, widziałam, że robi to niby z przekąsem, ale z drugiej jednak strony przemawiała przez nią zazdrość.
nie miałam żadnych innych planów, to i nie widziałam powodów, by jej odmawiać.

Iga jest bezpośrednia, wprost powiedziała, że ma ochotę na seks ze mną. właściwie w tym kontekście też mi jej brakowało. uwielbiam jej towarzystwo, zwłaszcza w łóżku. 
ale nie tym razem. nie tym razem w łóżku.
zaproponowała mi wspólną kąpiel, na początek. przystawałam na wszystko, gdyż wszystko mi całkowicie pasowało. 
spędziłam z nią cudowny dzień i wieczór. brakowało mi tego, bo brakowało mi jej.
poza tym, że jest świetna w łóżku, doskonałym doradcą podczas zakupów, to jest niezawodną przyjaciółką. przede wszystkim przyjaciółką. 

nocuję dziś u niej, jednak coś nie pozwala mi zasnąć. Iga już śpi, zasnęła w momencie, chwilę po ostatnim orgazmie. jest taka ładna. 
M. właśnie napisał mi sms. tęskni za mną. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

pozostaw tu ślad po sobie