sobota, 18 kwietnia 2015

i że Cię nie opuszczę...

sobota, dzień w którym odbywa się najwięcej ślubów.
przede mną nietypowe zadanie. przedmiotowo to zabrzmi, ale wynajęto mnie na dziś jako osobę towarzyszącą na ślubie oraz przyjęciu weselnym.

Pan, który zadzwonił kilka tygodni temu nalegał, abym zgodziła się przystać na jego propozycję, zależy mu bowiem bardzo, żeby w dniu ślubu jego jego siostry mógł pokazać się z piękną partnerką u boku.
jak się później okazało - bo z panem tym spotkałam się w celu ustalenia szczegółów - poznaliśmy się już kiedyś. był jednym z moich pierwszych klientów w tej branży. ja wówczas jeszcze młoda, niespecjalnie dotknięta doświadczeniem, jakiego on sobie życzył, trafiłam na gościa z forsą, który zawsze musi mieć to, czego oczekuje. 
ale nie zawiódł się wtedy, podobało mu się o czym powiedział dopiero na spotkaniu po latach.
spotykając się z nim kilka dni po rozmowie telefonicznej poszliśmy do klubu nocnego, gdzie najczęściej spędza weekendowe wieczory. nie stronię od widoku nagich, pięknych kobiet to i nie miałam z tym większego problemu. w zasadzie to żadnego problemu.
wypiliśmy kilka drinków, oczywiście tych najdroższych, widziałam, że koniecznie chciał pokazać mi zasobność swojego portfela. myślał może, że jestem w tym samym punkcie swojego życia, co te kilka lat temu. musiał być bardzo rozczarowany widząc, jak żadne wrażenie wywołał na mnie szastając gotówką.
omawiając szczegóły ślubu, na którym mamy pokazać się razem, położył przede mną kopertę, ale nakazał wręcz, żebym otwarła ją po powrocie do domu. zostawił mi 100 zł na taksówkę i wyszedł.

wróciłam wtedy dość późno, bo do mojego stolika dosiała się kompletnie pijana młoda dziewczyna, która właśnie rozstała się z chłopakiem i nie miałam serca zostawić ją samą sobie. towarzyszyłam jej więc w niedoli do 4 nad ranem, dopiero wtedy udało mi się namówić ją na powrót do domu. opłaciłam jej taksówkę i mam nadzieję, że dotarła do domu spokojnie, cało i zdrowo.

ale nie o tym.

w kopercie było 10 tysięcy zł i i karteczka, na której napisał: "masz wyglądać tak bosko, jak wiem, że potrafisz + Twoja zaliczka za sobotę. reszta po wszystkim."


wróciłam właśnie od kosmetyczki, za moment przychodzi moja fryzjerka.

trzymajcie kciuki, bo cholera, stresuję się. w końcu mam spędzić najbliższe kilkanaście godzin z rodziną faceta, który płacił mi za seks, kiedy miałam 19 lat.

zgodnie z oczekiwaniami mojego klienta, zadbałam o każdy jeden, nawet najmniejszy szczegół swojej stylizacji. myślę, że zrobię odpowiednio dobre wrażenie na wszystkich.


jako najważniejszy element ubioru, oczywiście bielizna. kobieta musi zadbać o seksowne podłoże swojego stroju. mając na sobie seksowną bieliznę dopiero wtedy możemy poczuć się naprawdę pewnie we wszystkim, co na siebie włożymy. niezależnie co by to było.
tym razem zdecydowałam się na cały komplet w kolorze ecru: biustonosz, figi oraz pas do pończoch. 
pończochy, oczywiście nylonowe, cieliste wręcz do złudzenia przypominające naturalny odcień skóry. 
gwóźdź programu: piękna mini sukienka, z rękawem długości 3/4, zdobiona złotym cekinowym haftem, dość zabudowana pod szyją, z głębokim dekoltem na plecach. zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia! obłędnie idealnie dopasowuje się do ciała, podkreślając każdą kobiecą krągłość. 
jednym z najdroższych elementów mojego outfitu są tradycyjnie już buty. półtransparentne szpilki - czółenka od Gianvito Rossi z metalicznymi wykończeniami w kolorze złotym. przyleciały do mnie aż z Londynu.
jako, że dzisiejsza sobota niestety jest chłodna, swój look podkreślę eleganckim skórzanym płaszczem, wykończonym również złotymi suwakami.
dodatkiem do całości jest niewielka kopertówka z czarnego zamszu.


mam ogromną nadzieję, że mój klient będzie zadowolony a ja zrobię takie wrażenie, na jakie on liczy że zrobię.
trzymajcie za mnie kciuki!


źródło: https://www.intymna.pl/p1381,198,0,41447,,fifi-pas-do-ponczoch



źródło: http://www.gretastore.pl/ponczochy-bas-capri-15-dn-blush,id291.html


źródło: http://nelly.com/pl/odziez-dla-kobiet/odziez/sukienki-wieczorowe/club-l-714/gold-floral-detailed-sequin-dress-714840-23/

źródło: http://www.brownsfashion.com/product/LS4I52790005/135/metallic-plexi-pump



źródło: http://sklep.ochnik.com/plaszcz-damski-id990w15-2797.html#
źródło: http://affglam.pl/torebki/538-zamszowa-torebka-kopertowka-czarna.html?utm_source=twenga&utm_campaign=twenga&utm_medium=cpc





1 komentarz:

pozostaw tu ślad po sobie